Nu kaffe

Hej på er där ute!

Vi vaknade strax innan kl 7 idag av att dom håller på med grävmaskin nästan utanför sovrums fönstret.
Men men det vara väl bara att vakna till och göra oss i ordning.

Natten i natt har inte varit rolig kan jag säga.
Fick så fruktansvärt ont i höften när jag la mig igår kväll. Så jag kunde inte ligga på varken höger eller vänster sida i natt.
Men men vad gör man då. Jo jag har sovit på rygg. Inte skönt.

Aja gick och lämnade Sonny på dagis till kl 8. Sen gick jag till affären för att köpa hem bröd och mjölk.
Och nu sitter jag och dricker kaffe.
Snart blir det våra bästa år och efter det ska jag plugga lite så man inte halkar efter, ska vara klar med kursen till den 26 sep tror jag det var.
Skriver mer senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0