Nu sitter jag här

Hej på er där ute!

Snacka om att det finns mycket tid att skriva här på bloggen nu när Sonny går på dagis och jag nästan är klar den första kursen i skolan.
Jag mår mycket bättre än vad jag gjorde för ett tag sedan, helt otroligt. Känner mig gladare osv.
Sonny är mycket gladare också.

Skulle ringa en ang min kurs. Måste prata med antingen polis eller socialtjänst.
Så jag ringde socialtjänsten, så dom skulle ringa upp mig så får jag boka tid. Hoppas dom ringer idag och kanske har tid i morgon så jag blir klar med kursen redan två veckor innan jag ska vara klar:P.

Igår fick jag reda på att skolan hade skickat intyget till CSN i tisdags. Så nu går jag och hoppas på att det ska räcka så jag får min pengar någon gång.

Just nu sitter jag med en kopp kaffe och snart ska jag väl ut och ta en rök.
Resten av denna dag så ska jag ta det lugnt. Kolla på våra bästa år och sen på eftermiddagen så ska jag tvätta.
Sen hämtar jag Sonny kl 15 och då ska vi väl förhoppningsvis handla lite också.

Skriver mer senare.

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0