Nu var det ett tag sen jag skrev=)

Hej på er där ute!

Nu sitter jag här igen.
Senaste dagarna har det inte hänt så mycket.
Har varit dagis och så har jag shoppat:)

Köpte en ny mobil, 3 tunikor och ett par leggins till mig själv och 2 nya BH:ar.
Och så köpte jag en digitalkamera av Henrik.
Sen köpte jag även vantar och två böcker åt Sonny och en dyna till vagnen.

Kändes konstigt att köpa en massa åt sig själv med tanke på att jag har bara köpt saker till Sonny sen jag fick honom.
Men ändå väldigt härligt med nya kläder:P

I Torsdags så storhadlade jag, riktigt skönt att fylla frysen med mat måste jag säga.
Igår så åkte Sonny till sin mormor, men han kom hem idag då han inte har sovit knappt någonting i natt och mamma ska upp och jobba imorgon så jag förstår att hon inte orkade.
Men gör inget de. Var skönt att få hem min älskade son igen, känns konstig när han inte är hemma.

Han kom hem runt kl 18 idag, och innan idag så har jag haft tvättstuga mellan kl 7 och 14.
Och även fått en för tidig födelsedags present av Henrik önskade mig en tatuering och den fick jag i
idag.

Och så här ser den ut


Föresten, tack min älskade lillebror dör den fina tatueringen=)


Skriver mer senare tror jag.
För nu ska jag dricka lite kaffe:)

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stan


Kommentarer
Postat av: Sonja

snygg!!! Henrik är duktig på o gadda. Nog snart dags o komma upp för mej hihihhi. tror du Henrik vill göra en gaddning på mej??



Massa kramisar Sonja

2011-09-17 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0