nyklippt=)

Hej på er där ute!

Dagen idag har gått väldigt fort.
Gick och lämnade Sonny på dagis, in och handlade lite sen gick jag hem och åt frukost med min lillebror.

Sen letade jag på gardiner till mamma, sen gick vi dit.
Kollade på lillebror när har klippte mamma, sen kom jag på att jag också skulle klippa mig trots att jag har sagt att jag ska spara ut håret.
Och det blev kort denna gång också. Lika kort som jag klippte förra hösten. Och nu har jag bara min naturliga hårfärg.

Känns konstig att se den färgen, för jag har inte haft bara min utan jag har ju färgat håret hela tiden.
Men nu kommer jag inte göra det, för jag passar bra i min naturliga hårfärg.
Tänkte lägga upp en bild på hur det blev i slutet av detta inlägg.

Hämtade Sonny vid tre idag också, sen hem och åt lite. Och så har jag dammsugat lite och sen när jag har skrivit detta inlägg så ska jag diska undan lite snabbt och sen blir det duschen innan IDOL börjar.

Här kommer bilden:


Vad tycker ni??
Passar jag i den frisyren och min naturliga hårfärg?


Skriver kanske mer senare!

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0