Socialt behandlingsarbete klart=)

Hej på er där ute!

Idag skickade jag in sista arbetena i socialt behandlingsarbete, och jag fick GODKÄNT. Och eftersom jag har fått godkänt på varje uppgift i denna kurs så är hela kursen godkänd:). Jippie vad glad jag är..

Iaf gick och lämnade Sonny på dagis, gick hem till Lisa och fick låna hennes dator så jag kunde skriva och skicka in arbetena.
Sen gick jag från Lisa när jag skulle hämta Sonny. Så nu på eftermiddagen så har vi busat och lekt en massa.
Och nu tar jag det bara lugnt och funderar på att lägga mig ganska snart.
Är trött som bara den. Men det är ju inte konstigt när man har en son som halv sov från 3.45 i morse fram tills kl var 6.

Men men skriver mer imorgon.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0