1:a April

Hej på er där ute!

Idag så är det ju 1:a april som alla vet. Någon som har lyckats med något bra april skämt?
Jag har inte ens kommit på något än.

Men men så kan det ju vara.
Sonny vaknade vid 6.30 imorse, så det var bara att kliva upp trots att jag var trött som bara den.
Kollade på TV ett tag sen blev det frukost.
Efter det så var de bara att diska undan det som var sen kaffe och en dusch efter det. Så nu har jag plattat håret igen.
Har tröttnat på mina lockar jag får, så nu vill jag ha långt hår igen så jag kan sätta utt det istället.

Inget mer att skriva om nu, men det kommer en bild på min tatuering som Henrik fixade i fredags kväll.


Så såg den ut innan vi lade i färg


Och nu ser den ut så här.

Nöjd som bara den, men nu måste vi fixa till svalorna när jag kan känner att de finns tid och att Henrik har tid.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0