Då har denna dag passerat.

Hej på er där ute!

Nu har denna dag passerat, fort har det gått också för den delen.
Ja vad har vi gjort idag då.

Vi skulle upp på byn med mamma i förmiddags, och vi tog en omväg upp så vi fick en längre promenad i samma veva.
Köpte sköljmedel eftersom vi skulle tvätta idag.
Följde med upp till mamma ett tag och drack lite kaffe och pratade.

Sen gick vi hem vid typ 13.45 och lagade lite mat (makaroner och korv) sen sprang vi ner i tvättstigan och när vi kom upp igen fick Sonny sova middag och jag diskade undan och sen drack jag ett par koppar kaffe innan jag väckte Sonny.

Och resten av dagen har bara flytit på med tvätten osv.
Vid 19 så la jag Sonny som vanlig men de tog ett tag innan han somnade, sen har jag bara setat med datorn och kollat på TV.

Strax dags för sängen för min del.
Upp imorrn och Sonny ska till dagis och jag ska hjälpa mamma och baka:)

Men jag skriver mer imorrn igen.

God natt på er där ute.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: Ensam mamma

Jag älskar att läsa din blogg!

Och du har en söt liten pojke:)

Starkt av dig att leva ensam och ha ett barn!



Mvh Lina

2012-04-14 @ 11:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0