Fredag- Sonny hemma från dagis

Hej på er där ute!

Skriver lite igen då!
Men skriver om gårdagen först.
Var som sagt upp till lekparken igår och var där ca 1,5 timme innan regnet kom.
Gick in och handlade lite sen kom en kompis över hit och drack lite kaffe och åt med oss.
Sonny var vaken hela dagen igår och det trodde jag inte att han skulle vara.
Efter vi hade ätit så åkte Vippan för hon skulle till sin kille.

Sen kom Henrik över och drack kaffe. La Sonny vid 19 tiden Och han somnade nästan på engång.
Vid typ halv åtta kom en av Henriks kompisar hit med sin kille och bebis. Hon skulle pierca sin navel, sen drack vi kaffe och satt och pratade ett bra tag.

Henrik sov kvar och vi vaknade väl runt 6.30.
Upp och in i duschen medans Henrik var snäll och kollade Sonny.
Åt frukost efter det, sen bestämmde jag mig för att ha Sonny hemma eftersom de bara hade blivit ett par timmar på dagis innan jag skulle hämta han igen.

Vi ska åka in till Stan strax och äta på China, sen går vi väl runt och glor lite.
Ska även träffa hon som var hit igår och naveln piercad.

Men iaf så sriver jag mer ikväll om jag hinner.


Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0