Full rulle

God kväll på er där ute!

Nu skriver jag ett kort inlägg då.
Jo som jag skrev i morse så plattade jag håret efter allt annat jag skulle göra. Innan jag började platta håret så ringde mamma och fråga om jag kunde göra dom en stor tjänst. Visst sa jag. Jag har varit barnvakt hela dagen då mamma och Bosse var upp till falun. Vill inte skriva om det än utan jag vill vänta med det..
Inget med mamma iaf de kan jag lova.

Aja vad gjorde vi hos mamma då, jo Sonny lekte med sina morbröder och låtsas mostrar och gjorde de iprincip hela tiden vi var där utan att sova middag.
Så han har varit vaken från före halv sju imorse till kl 19. Och han tvärslocknade.
Ja mer då jo jag lagade mat åt oss allihopa, vi var 10 st alla mina syskon, Sonny och Richards flickvän.

Sen var jag även snäll och skulle diska såg att diskmedlet var slut så jag frågade om Elin ville springar över och hämta diskmedel hos mig, och det gjorde hon. Så jag diskade sen dammsög jag av lite snabbt för att vara snäll.
Sen diskade jag även en gång till.

Och runt halv fem kom dom hem sen var vi kvar ett tag och drack lite kaffe, sen hem och gav Sonny lite kvällsmat, duschade honom och så kollade vi lite på TV innan de var dags för Sonny att sova.

Och nu då sitter jag här, Henrik ringde nyss och frågade om han fick sova här så han är här nu, eller jag hör att han kommer rättare sagt.
Så snart ska jag hoppa in i duschen.

OJJ ja skrev att jag skulle skriva ett kort inlägg, men det blev lite längre.
Så nu säger jag god natt allihopa.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0