God morgon

God morgon där ute!

Nu sitter man och skriver ett inlägg hemma hos mamma.
Håller Alex sällskap eftersom mamma skulle upp till Falun och röntga ryggen.
Senare idag så ska jag tvätta och även få göra en sak på en av mina småbröder*haha*.

Igår så gick vi upp till lekparken när Sonny hade vaknate efter sin middagslur.
Sen träffa vi på Henke där uppe så han följde med oss hem och drack kaffe och fikade lite.
Sen gick han hem och jag började med maten.
Igår åt vi ris och korvstroganoff till middag, och jag blev jätte glad då Sonny åt upp sin mat.

Efter vi hade ätit så kom Henke över igen. Hade med sig piercing grejer så han skulle kunna pierca mig.
Sonny somnade runt halv åtta och Henke och jag satt och pratade ett tag innan han piercade mig.
Blev en Helix piercing, alltså längre upp på örat. Men skönt var det då inte. Det värsta med den piercingen var tången och att man hör hur kanylen går igenom brosket.

Rätt som det är så känner jag hur det rinner något på örat, så jag sa åt Henke hit med ett papper det blöder.
Sen höll de på så ett par gånger igår kväll.

Nästa piercing blir nog naveln tror jag. Men när vet jag inte än.

Nä nu avrundar jag för denna gång och tar mig en kopp kaffe.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0