Grå dag

Hej på er där ute!

Här är det grått och trist väder, och lite regn till och från.
Och för ovanlighetens skull så har jag inget kaffe nu när jag skriver, helt slut *suck*.
Så vad har vi gjort i påsk. Jo vi var upp och åt hos mamma i lördags och gott var det kan jag lova.
Sonny smakade sill och jansons. Och han åt det. Men jag är fjantig jag, jag äter inte sånt.

Sonny fick påskgodis av mamma och Bosse och även av Bosses mamma.
Sonny han sov ca 40 minuter den dagen och somnade direkt när vi kom hem. Men sov ändå inte hela natten, vet inte vad jag tar mig till snart, men man har ju vant sig att inte sova hela nätter så de är lugnt men känns i kroppen att man inte sover tillräckligt.

Aja vad har vi annars gjort i påsk, inget speciellt faktiskt. Som vanligt.
Bara tagit det lugnt.

Igår så följde vi med Lisa upp på byn och sen hem till henne, sak väl ditt idag också, när hon hör av sig. Annars vet jag inte vad som händer idag.

Ringde ett samtal vid 8.30, men dom skulle inte vara tillbaka förens vid 11.

Äh, vet inte vad jag ska skriva, men ikväll kommer de upp nyare bilder på mig och Sonny.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0