Långfredag

Hej på er där ute!

Skriver lite nu då, men ingen aning om vad jag ska skriva om.
Men det flyter nog på.

Dagen idag har inte varit lång förutom nu på kvällen.

Sonny lät mig sova tills kl 8 idag då vaknade han förutom att han vaknat i natt som vanligt.
Så vi låg kvar ett tag i sängen sen upp och kollade på disney junior innan vi åt frukost.
Efter frukost så duschade vi, och sen diska.

Plattade mitt hår idag, men gick inte som jag ville då mitt hår var statiskt idag*suck*.
Sen dammsugade jag av lite här hemma.

Henrik kom på en kaffe sen tog vi en promenad upp på byn och handlade lite.
Kom hem och gav Sonny lite lunch sen fick han sova middag ett tag.

Henrik och jag drack ännu mer kaffe när Sonny sov middag och vi åt även lite godis.
När Sonny vaknade så gick vi över en sväng till mamma och hälsade på, men nr vi kom var dom inte hemma.
Men kom efter ett tag. Sen så knallade vi hem och började med maten, och Henrik kom över och åt med oss.

Sonny har varit trött hela dagen, så han ville sova redan halv sju. Men han somnade direkt när jag la honom 18.45.
Och sover som en stock nu.

Och vad gör jag då, jo jag sitter och dricker kaffe här i ensamheten nu när Sonny sover.

Iförrgår så piercade Henrik mig i örat en Helix Piercing alltså längre upp på örkanten i brosket.
Och igår så piercade han naveln på mig.
Hur ska detta sluta när han både piercar och tatuerar *hmm* kommer bli lite farligt tror jag.

Nej nu ska jag ut på balkongen och ta ett par bloss sen kolla runt lite på datorn.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Alice

Har du någon aning om vad de är?

Tänkte de finns ju förlossnings deprission men tänkte de är väl för sent nu ? :P

2012-04-06 @ 21:50:18
URL: http://mammawilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Alice

Ja gör de! :)

2012-04-07 @ 19:09:06
URL: http://mammawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0