Lördag

Hej på er där ute!

Skriver väl lite nu då medans Sonny sover middag.
Sitter med en kopp kaffe haha.

Igår kväll så kom som sagt Henrik över och sov kvar här. Sonny vaknade tre gånger innan han somnade om ordentligt. Men de "roligaste" var att han var pigg när han vaknade tredje gången så han låg i min säng i natt och låg och skratta åt ingenting typ. Men han somnade väl till slut och jag med för den delen och vaknade runt halv åtta men inte Sonny han vaknade tidigare och busade med morbror Henrik han:P

Sen blev det frukost och kaffe efter de.
Efter ett tag ringde jag mamma och frågade om hon skulle med ut på en promenad. Så vi gick först upp till lekparken en stund, efter det in på affären och sen en omväg hem till mamma och drack kaffe.

Innan vi gick hem så följde vi med på en långpromenad med hunden och nu sover Sonny middag.
När han har vaknat så ska jag börja med maten. Sen hör förmodligen mamma av sig om hon ska ut på en till promenad med hunden då ska vi med.

Och jag har ett problem.
Nr jag var ungefär 11 så ramlade jag av cykeln och slog ur framtanden och nu har jag en plastskena med en tand på.
SÅ senaste dagarna har jag inte kunnat äta knappt. Har nå sår i gomen som gör att det gör skit ont att tugga. Har aldrig varit så förut. *SUCK*
Haft denna skena i ca 5 år.
SÅ jag ska ringa tandläkaren igen på måndag och hoppas på att jag får en tid snarast.

Nej nu ska jag kolla runt lite till.
Skriver senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0