Måndag och ny vecka

Hej på er där ute!

Skriver ett kortare inlägg nu och skriver förhoppningsvis lite längre ikväll.
Hade iaf planerat att jag skulle ha städat idag, men jag orkade helt enkelt inte.
Har umgåtts med min mamma idag träffades redan imorse för hon följde med och lämnade SOnny på dagis. Sen blev jag med hem till henne ett tag.

Så gick vi tillsammans upp på byn när jag skulle hämta Sonny. Så nu sitter Sonny och kollar på Disney junior just nu är de lilla djungel boken och han sitter helt stilla.

Och själv så ska jag nog börja med maten snart. Börjar bli lite smått hungrig eller inte smått hungrig ganska mycket faktiskt.
Idag får de bli stekt potatis med stekt korv.

Nej nu avrundar jag detta inlägg.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0