Måndag- Valborg

Hej på er där ute!

Jag vet nu var det ett tag sen jag skrev igen men jag kan göra en kort sumering av helgen.
I fredags så åkte vi som sagt in till stan och gick runt lite och åt på china. Gott som bara den men Sonny ville inte äta han skulle kolla på allt folk som var.
Men han åt glass.
Hittade två nya BH:ar till mig själv för 50 kr st på Lindex. Sköna var dom dessutom.
Sen hände inte så mycket mer i fredags faktiskt.

Lördagen så kände jag mig väldigt stressad, pga att jag skulle hinna med så mycket tyckte jag.
Kom in i duschen när brorsan och hans kompis kom hit, sen ner på byn och handla lite. Hem och lagade lite mat sen var det typ bara att dra i väg och jobba. Jobbade 16-21, Henrik var barnvakt. Riktigt skönt att jobba kväll, och självklart så var de hur fint väder som helst då. Men men pengar är pengar.

Söndagen ja vad gjorde vi igår. Hmm. Följde med mamma och Bosse ner till Pizzeria Elan och åt lite, Sonny och lite och jag tog mig en kycklingsallad gott var de.
Fick med Sonnys pizza hem eftersom han inte åt hela men sen åt han iaf.
Hem till mamma och drack kaffe sen gick vi ner med deras hund till sjön så han fick bada och på vägen hem så gick vi förbi och kollade på lammungar. Sonny var lite rädd först men de gick över.
Sen gick vi ner igen fast då var Philip och Alex med och kollade. Följde med dom hem sen och efter ett par koppar kaffe så gick vi ner på byn och köpte bingolott. Men inte vann jag något för de.

Och dagen idag då. Började dagen vid 7.30 idag. Upp och kollade lite på TV innan vi åt frukost. Efter frukost så diskade jag och dammsög, sen kom Henrik över och jag hoppade in i duschen och efter de cyklade jag upp till affären och köpte hårfärg för jag skulle bleka ner mitt hår lite så de passar löshåret, men lär bleka en gång till för de är fortfarande mörkt.

Efter blekningen och isättingen av håret så gick jag och Sonny ner till lammen igen och matade dom med knäckebröd, vilket dom tyckte var gott iaf. Hem och kollade om de var imorron jag skulle ha tvättstuga men de visade sig att det var torsdag jag har tvättstuga F*N.

Sen upp och lagade oss lite mat sen var vi över till mamma på en kaffe och nu är vi hemma, ska strax väcka Sonny som fick sova sen middag idag så han orkar kolla på majbrasan och allt annat.
Så nu ska jag kolla runt lite innan de är dags att väcka min älskade son.

Kommer nog upp bilder från kvällen imorgon.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Haha jarå fruktansvärt vacker med dom där brillorna på haha!

2012-04-30 @ 17:51:41
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0