Måndag

God kväll på er där ute!

Nu sitter jag här igen och skriver lite.
Börjar med ett kort inlägg om gårdagen.

Vi tog det lugnt igår och Sonny somnade vid 11.30 och sov ett par timmar.
Vippan kom över och drack lite kaffe med mig.
Sen gick vi över till mamma och åt pizza. Kan ju säga att de var riktigt gott.
Sen hände inte så mycket mer igår, spelade bingolotto men vann ingenting.

Idag började vi dagen med att kliva upp 7.15 så vi skulle hinna äta frukost och göra oss iordning innan vi skulle gå till dagis.
När jag kom hem så ringde jag ett par samtal varav ett till vik.polen och gav dom mina nummer.
Så nu är de fixat. Sen så satte jag igång och städa, fick nå riktigt ryck så jag dammade överallt, plockade upp alla leksaker, gjorde iordning i hyllan i sovrummet så jag fick mig ett par hyllor och ha böcker på.
Dammsugade, diskade, torkade golven. Allt detta tog mig bara 2 timmar.

Men skönt att allt blev gjort. Sen tog jag det lite lugnt och efter det över till mamma en sväng och drack en kaffe och sen en varma koppen.
När jag harde varit hos mamma ca 1 timme så ringde dagis och sa att jag var tvungen att hämta Sonny.
Så var det dags igen, han hade då 38,7 i feber.
När vi kom hem så somnade han i mitt knä och sov ca 1 timme. Då tänkte jag de att jag kan ju lika gärna börja med maten medans han sover. Så jag gjorde våffelsmet och började grädda dom.

När Sonny vaknade så fick han vara med och kolla. Och han åt en hel våffla när allt var klart:)
Diskade undan efter maten sen blev det kaffe på det och kollade på TV med min älskade son.

Och nu sover han igen efter TV-tittande och ett bad, han somnade på engång när jag la honom.
Så nu ska jag sätta mig framför TV och kolla på Sons Of Anarchy.

Sov gott alla där ute!

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0