Nu var de kväller

Hej igen på er där ute!

Nu sitter jag här igen. Har precis kört igång kaffebryggaren. Jag vet klockan är ganska mycket, men jag är kaffe sugen.
Nu sitter jag och väntar på att lillebror Alex ska komma. Han ska sova här inatt.
Kul när ens syskon tycker om att sova här faktiskt.

Ja vad har vi gjort idag då. Jo började dagen med tv en stund, sen frukost. Och vid frukosten så lade jag undan Sonnys napp. Sen drack jag kaffe och diskade.

Sen följde vi som sagt med mamma ner på byn och handlade lite och följde med upp till dom en stund.
Kom hem och åt lite lunch och Sonny ville kolla på tv så han har mestadels kollat på disney junior och sprungit runt och härja.

Helt plötsligt så knackade de på dörren och Sonny överlycklig över att morbror Alle kom.
Så han busade på med Alex och vi fikade lite.

Sen tänkte vi gå ner och mata änderna, men jag blir så förbannade på dessa jävla måsar som kommer och ska ta allting*suck*
Men änderna kom till slut och det roliga var att dom jagade Alex och Sonny satt och asgarva åt honom när han sprang iväg, sen jagade dom mig också fast jag inte ens kastat bröd åt dom.

Sonny har varit vaken hela dagen idag, jag tror han vaknade runt 6.15 eller 6.30 imorse och somnade nästan direkt när jag la honom vid 19. Sonny blev överlycklig när han fick sin napp när han skulle sova.
Nu när han har varit utan nappen så har han struntat i snutten också. Men nu ska jag vara envis med nappen. Ska säga till på dagis på måndag att han inte använder nappen hemma på dagarna och även säga till dom att han bara får sova 30 min där.

Ja vad har vi gjort mer, när vi hade varit ner till änderna så gick vi hem och lagade oss lite mat sen kom både Alex och Philip förbi en sväng och Sony blev glade eftersom han fick glass av Alex.
Ja sen har vi inte gjort nå mer.

Nä nu ska jag hämta mig lite kaffe och snart är de dags att slå sog ner i soffan och kolla på Sons Of Anarchy:) Kvällens höjdpunkt. Undrar bara vad Alex tycker om serien.

Skriver nog kanske mer imorgon:)

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0