Ny vecka- Måndag

Hej på er där ute!

Nu skriver jag igen.
Ja vart ska man börja då?
Ville faktiskt inte kliva upp imorse, jag vaknade en halv timme innan klockan skulle ringa, och jag ville bara fortsätta drömma vidare på min dröm jag hade.
Drömmen var så underbar så man kunde nästan tro att de var på riktigt.
De är en dröm som har etsat sig fast i mitt huvud nu.

Hmm aja nu skriva vidare i stället för att drömma sig bort.
Som sagt så vaknade jag innan klockan ringde och Sonny fortsatte sova vidare, men vaknade strax därefter, klev upp och slog på TV åt Sonny, klädde på mig och gjorde mig iordning innan de blev frukost.
Efter frukost så diskade jag som vanligt och satte på kaffe.

Drack mitt kaffe i lugn och ro*eller inte* klädde sen på Sonny för att gå till dagis. Gick bra att lämna honom idag igen.
När jag hade kommit halv vägs hem kom jag på att jag hade glömt mitt paraply i vagnen. *jippie*.
Bara att hoppas på att de är uppehåll resten av dagen.

Ja vad händer mer idag då. Jag ska enbart ta det lugnt idag bara dammsuga av lite snabbt. Sen vid 14 så slutar Sonny dagis, då ska vi ner och fixa lite grejer för kl 15 ska jag på möte*not funny*.
Sen hem och äta mat och busa och leka med Sonny.
Så de blir en riktig slappdag idag, men vad gör de när det är så tråkigt väder.
Nej nu ska jag dammsuga av snabbt så jag kan sätta mig och bara vara sen.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0