Torsdag- Och grått ute

Hej på er där ute!

Börjar väl med gårdagen eftersom det inte blev nå inlägg igår.
Jag började skriva på ett inlägg eller rättare sagt jag hann skriva rubriken sen ringde hemtelen. De visade sig vara mamma. Hon undrade om jag ville med ner och fika och självklart ville jag de.
Innan detta så hade jag lämnat Sonny på dagis och dammugat och torkat golven hemma.

Iaf vi gick ner och fikade lite sen hem till mamma och drack lite kaffe sen skulle jag upp till Sjukgymnasten på uppföljning FYSS. Det har med vikten att göra men jag har ju kört mitt eget race.
Igår var de exakt 1 år sen jag var där första gången och med handen på hjärtat så vgde jag 98 första gången jag var dit.
Vägde mig innan jag gick dit igår och jag väger nu 88 kg. Så jag har gått ner 10 kg på ett år.
Jag är överlycklig över detta, men mer ska jag ner.

Efter sjukgymnasten så gick jag ner och handlade och sen hämtade jag Sonny.
Sen upp till mamma och lämna nässpray och sen hem.
Vi fick främmande igår eftermiddag av Lisse och hennes två söner. Jätte trevligt var det. Så nu hoppas jag på att vädret håller sig skapligt för vi ska ses i lekparken idag.

Sonny fick en trehjuling av sin mormor och morfar igår så han äv jätteglad över de och ska "ykla" som han säger.
Så jag får väl ta med den ut så han får cykla nån dag bara de blir roligare väder och inte bara är grått och trist ute.
Nej nu ska jag fixa lite mer här hemma och få på oss kläder:)

Skriver kanske mer ikväll.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0