Söndag kväll och dött

Hej på er där ute!

Skriver väl ett kort inlägg nu då.
Sonny var som sagt vaken hela dagen igår och somnade utan problem men vaknade innan jag hann somna i går kväll sen sov han och vaknade till en gång imorse sen somnade han om igen. Och jag vaknade 8.20 imorse.

Så jag har alltså sovit 8 timmar i sträck vilket aldrig händer i vanliga fall. Annars är de max 4 timmar i sträck.
Vad har vi gjort idag då.
Jo mamma skickade sms typ 9.10 i morse och skrev att gammelmormor hade dött.
Gick över till mamma ett tag och för att hämta Sonnys jacka som dom hade tvättat eftersom han blev åksjuk när vi åkte buss.

Sen gick vi upp till affären och har inte gjort så mycket mer idag.
Lagade mat till oss efter vi hade vrit upp på byn och sen ställde jag mig och diskade i godan ro för att sen se att Sonny hade somnat på soffan.
Lägger upp en bild på det längre ner i inlägget.

Enda sättet att väcka honom var att fråga om han ville ha glass och de ville han självklart.
Sen har vi städat lite och kollat på tv och jag ska bara ta de lugnt nu och kolla på mer TV för snart är det Big Brother Live.

Aja här kommer bilden.

Så med denna  bild säger jag God natt allihopa.

Nu lite TV innan det är dags att sova för en annan.
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0