Söndag- och bio ikväll

Hej på er där ute!

Den här veckan har gått mer segt än vanligt tycker jag.
Var med mamma ut på en promenad igår kväll så Henrik kom över och satt här eftersom Sonny sov.

Ja idag då, jag vaknade runt 8 imorse Sonny vaknade nog tidigare men han hade röjt runt i sängen som vanligt och plockat av örngottet från kudden.
Klev upp och kolla lite på TV innan vi år frukost, diska och sen duschen.
Sen gick vi hem till mamma och följde med ut och gick en lång promenad och förbi affären sen hem till mamma och drack kaffe.
Sonny har nästan alldeles nyss somnat, han fick lunch när vi kom hem rester från igår. Stuvade makaroner och korv.

Sen när Sonny har vaknat så ska vi väl busa lite sen ska jag göra hemgjort mos och steka köttbullar till det.

Vid ca 18 tiden ikväll kommer mamma över och ska vara barnvakt för jag ska på bio med Henrik.
han hade två biobiljetter så fråga han om jag ville med:)

Vi ska kolla på Kvarteret Skatan. Hoppas den är bra.
Nä nu ska jag kolla runt lite.

Skriver kanske senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0