Tisdag- Trött och trängingsvärk

Hej på er där ute!

Som sagt så ringde jag vikariepolen igår och frågade om dom hade nå jobb åt mig. Fick ett pass på lördag mellan kl 16-21. Härligt tyckte jag.
Efter jag hade ringt så drack jag kaffe och kollade lite på TV. Sen kände jag att jag ville ut och gå så ringde och fråga mamma om jag fick ta med deras hund ut på en promenad, så det blev en 30 minuters vända med honom.

Sen upp och drack kaffe hos mamma och vi ca 12 tiden så ringde telefon. Då var det polen som ringde så jag fick även ett pass igår mellan 16-21. Ännu bättre tyckte jag då. Hem och åt lite innan jag skulle och hämta Sonny på dagis. Ner på banken och fixa lite, sen möte vi upp mamma som var snäll och tog Sonny.
In på möte kl 15 sen iväg och jobba. Cyklade ut till jobbet, kände inget när jag cykla dit, men på hemvägen kände jag träningsvärken smög sig fram.

Kvällen på jobbet gick väldigt bra, och lugnt var det. Fick ha telefon för första gången faktiskt. Och den som låter mest dessutom.

När jag kom hem igår så var lillebror Henrik här han hade nattat Sonny men så fort jag kom hem vaknade Sonny, men somnade om när jag hade varit in.
Sen blev det lite Sons Of Anarchy, men missade halva.

Och idag då jo jag är trött och har träningsvärk och ska strax springa ner i tvättstugan igen.
Sen ska vi ta oss en promenad ner på byn.

Senare vet jag inte vad vi ska hitta på men vi är nog inne idag de är ju så grått och tråkigt ute nu ju.

Skriver senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0