Tisdag:)

Hej på er där ute!

Alltså denna dagen har gått så segt hittills. Inte kul alls ju.
Klev upp före kl 7 idag för vi hade tvättstugan mellan kl 7-14. Och vi var klar med tvätten före kl 11. Kors i taket att vi var klara så pass.

Efter vi hade ätit frukost och diskat så följde vi med mamma upp på byn sen hem till henne en sväng.
Sen följde vi även med upp på byn igen när hon skulle hämta *godsaker* som lillebrorsan har sålt inom skolan. Så jag fick hem tre lådor.. Eller askar kanske man ska säga. Lillebrors bästa kola blandning tror jag den ena hette, farfars goda kakor och mammas chokladbollar..

Mer då, Sonny har inte sovit något ännu men ska hålla honom vaken tills han ska sova kl 19.
Han har inte haft nappen sen kl 9 ungefär. Han har bara bett om den en gång.

Och nu sitter jag här kaffe sugen är jag men jag vill inte dricka nå kaffe nu då jag är utan cigg. Och jag blir mer röksugen om jag dricker kaffe.
Aja nog om de.

Vad händer mer idag då, jo vi ska duscha innan Sonny ska sova sen får jag främmande.
Och då ska vi dricka kaffe och kolla på sons of anarchy och efter de big brother.

Aja vet inte vad jag ska skriva mer.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0