Torsdag morgon:)

Hej på er där ute!

Skriver lite nu då och nu har jag en kopp kaffe med mig:P
Hade hoppats på lite sovmorgon men nej då Sonny bestämmde sig för att vakna vid 6.30 så idag var det han som vaknade först.

Igår vaknade jag utvilad för engångsskull, har inte hänt på jätte länge så det var kul, men tack vare att jag var utvilad trots att Sonny vaknade 2 ggr natten till igår så hade jag så mycket energi som jag har velat ha så jag typ kände mig stressad istället och skrattade typ hela tiden fram tills på kvällen då tröttheten tog över.

Jo igår var Sonny på dagis och när vi kom dit så sprang han ifrån mig utan att ge mig en kram, det kändes lite konstig för han brukar hålla sig fast vid mig när han kommer till dagis.
När jag hämtade Sonny så gick vi och handlade lite grann.
Sen hem och efter det upp till mamma en sväng.

Henrik följde med över hit sen och åt med oss och var kvar tills sons of anarchy började.
Så jag kollade på de och BB sen la jag mig och sov.

Och vad händer då idag då, jo vi ska upp på byn en vända och köpa tvättmedel och sköljmedel för vi ska tvätta i eftermiddag annars vet jag inte vad som händer.
Jo jag ska göra en annan sak men skriver inte om det förens det är klart.

Nej nu ska vi hoppa in i dusche och göra oss i ordning.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0