Torsdag

Hej på er där ute!

Skriver lite nu då!
Torsdag idag och Sonny är hemma, som alla  vet går han bara mån, ons och fredag. Men imorgon har jag tagit ledigt åt honom eftersom vi ska åka till Borlänge med mamma och mina bröder.
Kommer bli jätte trevligt. Och Sonny kommer bli glad då han bara tjatar om bussen hela tiden.

Och vad ska vi göra idag då, ja inte vet jag det vanliga ska väl ut och gå en sväng, vi måste iaf upp på byn och köpa mjölk. Kanske blir en längre promenad.
Mamma kanske blir med, hoppas de iaf.

Jag pratade med en som känner Sonnys pappa igår och frågade om han hade nummer till han då Sonny springer och säger pappa åt typ alla, så jag tänkte så att vill Sonnys pappa så ska han få träffa honom.
Men tror inte att han kommer vilja de. Men men då sger jag så här det är hans förlust om han inte vill träffa sin son

När Sonny var på dagis igår så passade jag på att städa som vanligt när han är på dagis, jag menar vad ska man annars hitta på.
Träffade mamma igår drack lite kaffe och pratade.

Ja nej nu avrudar jag med en bild på Sonny och så skriver jag kanske mer ikväll.


Tokunge. Bild tagen av Henrik

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0