AAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJ

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen.
 
Ja vad har man gjort senaste dagarna.
Igår gjorde vi inte speciellt mycket, förutom att vi hade tvättstugan.
Sonny var väl på sitt värsta humör, de var fjärde dagen igår och femte idag.
 
Han vill lägga sig och sova redan när kl 17 på eftermiddagen, vägrar sova middag trots att han är trött som bara den. Men självklart så får han inte sova då.
Sonny kom upp igår kväll och sa att han har ont i benen. "Välkommen växtvärk".
Jag gick och la mig när kl var 22 igår kväll, vilket inte händer ofta.
Men jag hade så jävla tråkigt igår kväll och kände mig väldigt ensam.
 
Känns som de är på tiden att hitta någon att dela mitt och Sonnys liv med.
 
Imorse vaknade Sonny typ 6.40 och lekte lite.
Efter ca 10 min hör jag.
Sonny: mamma.
Jag: mm
Sonny: mamma upp ( och så drar han av mig täcket), mamma komma.
Jag: Mamma fryser får jag täcket.
Sonny: nä upp mamma.
 
Så de var väl bara och kliva upp då.
Kollade lite på TV innan Sonny fick frukost.
Och gjorde sedan de vanliga jag brukar på morgonen.
 
Gick och lämnade honom på dagis för att sedan gå och handla lite och gå till mamma och fika lite.
Satt och prata ett tag och sen gick vi ner på byn.
Gick in på att ställe som heter karusellen. Säljs barnkläder där.
Så jag köpte 5 plagg till Sonny för 100 och mamma köpte 3 plagg till honom för 50 kr.
Så nu är de bara till att rensa ur garderoben.
Han har växt ur i princip alla kläder han har.
 
Sen efter vi hade köpt kläder så gick vi och fikade på Mitt i smeten.
Blev ett par koppar kaffe och en baguett med kycklingröra.
Efter de gick jag hem ett tag innan de var dags att hämta Sonny.
Mötte Lisa så vi tog sällskap upp och hämtade barnen.
Sen följde vi med dom hem.
 
Och nu sover min älskade son och jag har färgat håret mörkt igen:)
Nu sitter jag och försöker koppla bort min mensvärk.
Slutade med minipiller i måndags. Då jag tycker de känns konstigt att inte ha haft mens på över 1 år.
Känner mig inte frisk.
 
Men men mensvärken är värre än vad jag minns:P
Ont i magen och bak i ryggen. BLÄ och AAAAAAAJJJJJJJJJJ.
 
Nu får de vara slut för denna gång.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Skönt när man kan hitta billiga kläder =)

SV: Kul att du gillar min blogg =)

Svar: Ja deär jätte kul. De är ju inte kul att köpa dyra kläder när dom små växer så fort:)
Wictoria

2012-08-25 @ 23:04:18
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0