Ett inlägg nu innan jag går

Hej igen på er där ute!
 
Får bli ett till inlägg nu innan jag går och hämtar min älskade son på dagis.
Så vad har jag gjort då.
Jag har inte gjort någonting sen jag lämnade Sonny mer än att ha suttit vid datorn och kollat på TV.
Alltså bara tagit det lungt och varit för mig själv. Med ett undantaget och det är katterna.
Och den lilla katten måste ju ha nå fel.
Hon är helt galen, välter ner blommor, springer in i allt attackerar mina fötter fast jag inte en har rört dom.
HMM mysko katt.
 
Så har jag ju druckit kaffe också. Men det var ju inget ovanligt.
Så vad ska vi hitta på mer idag då?
När jag har hämtat Sonny så ska vi hem och fixa lite och äta sen ska vi förmodligen ner och kolla på båtrace.
Får se vad han tycker om de.
 
Sen ikväll vet jag inte vad vi hittar på med tror jag ska klippa Sonny idag också. Han har så tjockt hår och så växer de fort på honom också.
 
Nej nu ska jag städa undan lite innan de är dags att gå.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0