Flitig idag

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen.
Ja vart ska man börja, jag somnade ca 2 i natt och så ringde kl 7.20 men vi vaknade kl 7.35.
Men vi kom upp och fick i oss lite frukost.
Grejade som jag brukar göra på morgonen.
BEtalade sen räkningar och så fick jag ett sms av mamma.
Hon undrade om vi kunde ta med Harry när vi skulle till dagis, och självklart gjorde vi de:).
 
Gick hem med Harry och var hos mamma ett tag och ringde telia.
Får igång min hemtelefon imorgon igen:)
Efter att ha varit hos mamma ett tag så gick jag hem.
 
Började putsa fönstrena, stryka gardiner.
Bytte i köket och i vardagsrummet, ser lite konstigt ut men de gör de varenda gång jag byter, men man vänjer sig ju efter ett tag.
Men de blev iaf ljusare inne.
 
Efter att ha grejjat med de så städade jag, men dammsög bara av så på onsdag ska jag ta en storstädning.
När jag hade dammsugat så började jag städa på balkongen. Så jag har dammsugat där också.
 
Varit flitig idag:)
Snart dags att gå till dagis och hämta Sonny och hoppas på att han är på bra humör.
Sen hem och äta lite mellis och skriva inköpslista. Storhandling senare idag.
Nej nu ska jag ta de lite lugnt innan jag ska gå till dagis.
 
Skriver mer senare.
 
Puss och kram syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0