Första kvällen utan vällingen

Heej på er där ute!
 
Nu sitter jag här och skriver igen.
Som sagt så sov vi ju hos mamma.
Och Sonny hade ju lite problem, vi hade resesängen med oss dit.
Och han är ju van att sova i vanlig säng.
 
Men han vaknade när jag skulle lägga mig så han fick somna på min mage, hade tänkt ha honom kvar där, med de var väldigt tungt.
Så la ner honom i sängen igen. Sen vaknade jag vod 6.50 ungefär av att Sonny säger: Mamma.
Så tänkte de att jag kan lika väl kliva upp.
 
Runt halv åtta så kom Henke efter ett nattpass så vi tog oss en rök tillsammans innan han gick och la sig.
Sen var jag snäll och diskade undan åt mamma och fixade kaffe.
Sen tog vi en promenad med Harry (hunden), knallade upp till affären.
Sen hem mot mamma efter det och tog oss en kaffa innan jag vadrade hemåt igen och lagade lunch åt mig och Sonny som idag blev stuvade makaroner och köttbullar.
 
Sen sov Sonny middag ett tag, sen när han hade vaknat så städade vi undan och dammsög innan vi följde med mamma och resterande ner på byn och handlade.
 
Sen hem och gjorde lite gröt åt Sonny och efter de så fick han bada.
Efter badet ville Sonny sova och jag har sagt till honom ganska ofta idag att vällingen är slut så du får inge mer.
Så han fick lite varm mjölk och de gick ju bra de också.
Och han somnade fortare.
Så nu är de slut med välling för Sonnys del:)
 
När han hade somnat så passade jag på att ta mig en väldigt varm dusch, då jag har börjat frysa som bara den, så nu är hösten snart här.
 
Nej nu ska jag ta och kolla lite på TV innan de är dags att lägga sig:)
 
God natt gott folk.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0