God kväll

Hej på er där ute!
 
Nu skriver jag igen.
Jag vet att jag skulle ha skrivit mer igår, men jag hade varken ork eller lust.
Vi var som sagt till läkaren med Sonny igår.
Så läkaren skulle skicka remiss till öron, näsa hals. Och så tog dom prover på honom. Ban om glukos prov. Efter som han hade lågt blodsocker när han föddes.
Vet inte vilka fler prover dom tog. Men två rör blod tog dom iaf.
Var även till BVCpsykologen igår, men blev inte mycket sagt där.
 
Efter de så fick Sonny en glass eftersom han var duktig vid läkaren och vid provtagningen.
Sen knallade vi hem till mamma en sväng.
Sen fick vi besök av Lisse och hennes barn vilket var väldigt trevligt och kul.
Så Sonny han var vaken hela dagen igår.
 
När han hade somnat sen så tog jag de lugnt.
Kollade på "skicka vidare" igår och varje gång jag ser den så lyckas jag börja gråta på exakt samma ställe varje gång.
Men den är bra den filmen tycker jag.
 
Imorse klev vi upp 7:20 för att äta frukost och göra sig iordning och gå till dagis.
Efte jag hade lämnat Sonny på dagis gick jag hem till mamma och hämtade en grej, sen vidare till Lisa.
Var hos henne en kort stund, gick sen hem för att vänta på Alex skulle ju följa med honom till Ortopeden. Han skulle göra inlägg till sina skor.
Gick bra där, när vi kommer hem så hämtar vi Sonny på dagis och sedan hem till mamma en sväng.
 
Väl hemma så lagar jag mat, efter mate så sätter jag mig i fotöljen och lyckas somna.
Vaknar sedan av Sonny som ropar "mamma vakna".
Så de blev en powernap för mig blev pigg då, men nu är jag trött som bara den.
Efter den lilla powernapwn så diskade jag undan.
Satte Sonny i badet, sen fick han gröt och ville lägga sig.
 
Så när han hade somnat så dammsög jag och torkade av golven.
Och har duschat och sitter nu här och ögonen går i kors känns de som.
Men jag skriver mer någon dag.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0