God kväll

God kväll på er där ute!
 
Nu är jag helt slut efter denna dag, jag var på väg att somna själv då jag nattade Sonny.
Vi har som sagt varit och storhandlat idag.
Först åkte vi till rusta eftersom jag skulle ha köpt en kaffebryggare och en tavelhylla.
Men extrapriset var inte kvar så de slutade med att jag köpte tvättmedel och ett parasoll på rusta.
 
Sen åkte vi vidare till Willys och handlade mat.
När jag stor handlar blir de för mellan 700 och 1000 kr. Medans man hör andra som storhandlar för betydligt mer.
 
Iaf när vi väl är hemma så ska man bära upp alla påsar för alla trappor.
Men de gick iaf bra.
Efter att allt var uppackat så började jag med middagen som blev spagetti och köttfärssås.
Sen diskade jag undan lite snabbt och Sonny ville gå och sova.
Så han sover nu och jag har duschat.
Så nu sitter jag här och kollar på lite tv.
 
Men jag skriver mer imorgon.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0