God kväller

God kväll på er där ute!
 
Jag vet, jag har varit dåligt på aat skriva i helgen.
Men det har varit fullt upp och vi har varit ute mest hela tiden denna helg.
 
Börjar med gårdagen.
Vi klev väl upp typ 8 *kros i taket*. Kollade lite på TV, sen åt vi frukost och jag diskade undan.
Sen gick vi till Lisa och vi drack lite kaffe innanvi gick ner till hamnen då de skulle vara båtrace,
eller rättare sagt poker run.
Men vi var där lite tidigt så när vi hade gått därifrån så körde dom i gång.
Vi gick til sibylla och åt lite, sen vamdrade jag och Sonny vidare till mamma och umgicks med dom.
Gick upp på byn en sväng igen och sen gick jag och Sonny hem och åt lite middag innan vi gick vidare upp på byn igen för att kolla på crusingen och lyssna på Nitery.
 
Sonny tyckte det var kul först att kolla på bilarn ända tills de är en sportbil som burnar och det blev ju väldigt högt ljud då var de inte kul för honom längre.
Fick höra ganska länge "mamma bilen illa".
Sen gick vi hem och Sonny fick lite kvällsmat och sen lägga sig och han somnade ganske fort.
 
Under natten har han pratat ganska mycket i sömnen.
Ichard (richard) kolla takor (traktor) bilen illa.
Massa sådant har han sagt i natt.
Och skrattat emellan åt:)
 
Och idag så fick jag även sova till ca 8 vilket var väldigt skönt.
Gjorde samma som igår morse.
Sen gick vi upp på byn och kollade lite grann om de var något kul där uppe, men var inte så jätte kul.
Sen gick vi och mötte upp Lisa och 2 av hennes barn plus hennes föräldra.
Gick ner till hamnen och kollade lite.
Var ju bakluckeloppis där nere idag.
Sonny fick en grej av Lisas mamma.
Sen fikade vi lite för vi hade tänkt gå på ansiktsmålning men vi gick vidare till Lisa istället.
Där vi åt lunch och drack lite kaffe för att sedan gå ut på gården så barnen fick leka.
Pratade lite med Jessica också då hon och barnen också var ute, så de blev lite mer kaffe innan vi gick vidare mot mamma/mormor.
 
Följde med dom ner när dom skulle låta Harry bada.
Sen hem och åt lunch och gejjade och Sonny fick duscha.
För att sedan lägga sig och sova.
Han var väldigt trött då han har varit vaken hela dagen idag.
Jag fick som sagt sova tills klockan 8 men Sonny vaknade kl 6 imorse.
 
Nä haft fullt upp som sagt hela helgen så jag tror de är dags att säga god natt allihopa.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0