God morgon

God morgon på er där ute!
 
Nu skriver jag igen. Kände igår att jag inte orkade skriva.
Polen ringde ut mig igår så jag fick jobba mellan 16-21.
SÅ tack mamma för att du var barnvakt trots att du inte orkade.
 
Bosse var snäll och körde mig till jobbet, skulle ha cyklat men det regnade om vart annat.
Sen när de hade varit uppehåll så tänkte jag ringa och säga att jag kunde cykla iaf. Men när vi gick över till mamma innna de var dags så var det väldigt mörka moln.
SÅ jag struntade i cyklingen och fick åka med Bosse.
När vi var ungefär halvvägs från jobbet så stod regnet som spön i backen.
Långsamt gick tiden på jobbet igår.
Men när jag väl slutar så ser jag Bosses bil och sen hör jag Sonny ropa mamma.
Han var överlycklig att få följa med och hämta mig.
 
Så Sonny han var vaken till ca 21.30 igår.
Trodde jag skulle få sovmorgon. Men icke sa nicke.. Han vaknade  7.30 och skulle upp.
 
Aja igår kväll så satt jag vid datorn.
Känner mig fruktansvärt ensam på kvällarna.
Vill ha någon att dela vardagen med och som tycker om både mig och Sonny.
Skrev en sådan status på fb.
Och några kommentarer blev det allt.
Och mamma kopierade de till sin fb.
 
Sådär vart de värsta diskusionen.
Så jag ska väl till Borlänge någon gång framöver för en gammal kompis skulle fixa med något:)
Och hon ville även att jag skulle flytta dit.
Skulle vilja flytta dit, men törs man de med tanke på allt som har hänt i Borlänge?
Jag menar lättar till jobb, bättre bussförbindelser där. Och jag känner många där och många av dom har barn och ska få barn.
Och långt är de inte om jag vill hälsa på mamma.
Måste fundera ordentligt på detta.
 
Jo och även igår fick jag höra av Carro att jag var en av dom bästa vännerna hon hade mött. Åhhh blir så glad och de är samma för mig.
Saknar Carro och barnen. Men träffas snart igen gör vi nog:) 
 
Aja nu sitter jag iaf med en kopp kaffe och funderar på vad man ska göra i detta tråkiga väder.
Regn regn åter regn.
Kanske går vi över till mamma senare om vi får komma vill säga. Annars vet jag inte.
Nä om man skulle ta och göra sig iordning.
Skriver mer senare.
 
Älskar min underbara son, min familj och mina vänner<3
 
Puss och kram syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0