God morgon på er

God morgon på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen.
Kom i säng runt 1 tiden inatt.
Natten har varit lugn, men Sonny kom och väckte mig nu på morgonen vid 7:20 och sa klar.
Så jag tittar på honom och ser att han har blod runt hela munnen från näsan. Blod ner på en axeln också.
Så kl 11.30 så ska vi till läkaren.
Han blöder bara näsblod på nätterna och de är i snitt ca 2 ggr i månaden.
Börjar bli lite orolig över de.
Och de är liksom bara på nätterna han blöder.
Han har blödit en gång mitt på dagen.
 
Inte nog med det läkarbesöket så ska jag till BVC psykologen kl 13 och jag säger ju att de är tur att dom är på samma ställe.
 Iaf så har vi ätit frukost, eller Sonny ville knappt äta.
Men efter de så blev det att ta reda på disken som inte var så mycket.
Och nu kaffe.
 
På eftermiddagen vet jag inte nå vad som händer förutom att Lisse med barn kommer hit och hälsar på.
Så ja justja, imorrn så ska jag göra mamma en tjänst och de med att följa med en av mina bröder till Ludvika för han skulle gör inlägg till skorhar jag för mig.
 
Aja jag återkommer senare om hur de gick på vårdcentralen med Sonny.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0