Hemma hos mamma

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen och tänkte skriva lite.
Hemma hos mamma är jag nu. Då jag var barnvakt till mina syskon, mamma var upp till akuten.
Alex hade ramlat av cykeln så mamma sa de att vi kan sova hos dom eftersom hon inte visste hur lång tid de skulle ta uppe i Falun.
 
Men strax efter att Sonny hade somnat vid 21 tiden så kom dom hem.
Så nu sitter vi här alla tre och nördar med varsin dator.
 
Jag har nyss duschat och skönt var de må jag säga. Frös som fan innan jag duscha så nu har jag fått upp värmen i kroppen igen.
Satte nyss på kaffe:) Hade jag varit hemma hade de inte blivit kaffe så här sent.
Men är jag hos mamma så kan vi dricka kaffe mitti nätterna.
 
Jo som sagt så piercade jag mig i går en ny i örat och det blev en conch denna gång.
Kommer en bild i slutet på detta inlägg.
 
I dag så har vi varit ner och matat änderna vilket uppskattades av Sonny väldigt mycket.
Efter att ha matat änderna gick vi videra mot hamnen sen upp mot byn där vi stannade till i lekparken en sväng.
Efter lekparken blev de en sväng in på affären innan vi gick hem och gjorde oss lite lunch.
Sen har de varit lugnt ända tills Alex ramlade av cykeln.
 
Ja vad annars då?
Inget speciellt som händer faktiskt eller ja de är några möten på gång.
Men de skriver jag om senare.
 
De kommer ingen bild idag, trodde brorsan hade fört över bilderna från kameran till datorn. Men hittade inte på den just nu *suck*.
 
Aja bilden får komma imorrn istället.
Nus ka jag dricka mitt kaffe.
Skriver mer imorgon.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0