Lång och rolig dag

God kväll på er där ute!
 
Nu sitter jag har igen.
Vi gick som sagt med Lisa upp på byn sen gick vi hem till henne.
Där bjöds de på lunch vilket blev ris och korvstroganoff. Väldigt gott.
Sen fick barnen sova lite middag så när dom hade somnat så drack vi kaffe och pratade och löste korsord.
 
När vi hade väckt barnen så fick dom lite fika och sen lekte dom ett tag.
Och efter de fick dom bada om dom ville.
 
Sen följde vi med ut på gården ett tag innan vi gick hemåt.
Väl hemma så gjorde jag lite middag åt Sonny, efter middagen fick han lite chips och runt 20 tiden så ville han sova.
 
Och idag var även andra kvällen utan välling.
Vilket gick bra idag också:)
Inget tjat om välling, utan han fick lite varm mjölk och somnade lika fort idag som han gjorde igår kväll.
Och nu sitter jag som sagt här.
Alex (min lillebror) ska sova här.
 
Men iaf har hunnuit med att dammsuga nu på kvällen innan jag la Sonny. Och efter de så har jag diskat och duschat.
Så nu ska jag bara ta det lugnt och kolla lite på TV innan de är dags att lägga sig.
 
Jo en sak till. Har skrivit ganska mycket med min tremänning som heter Johannes. VI är lika gamla och de var typ 12 år sen vi träffades sist.
Så nu hoppas jag på att man får träffa honom snart skulle vara skit kul.
Här får ni länken till hans blogg:
http://johannestheman.blo.gg
 
Han har nyss börjat skriva blogg och de han skriver om tycker jag är intressant.
Men gå gärna in och läs den:)
 
Nu ska jag kolla på TV iaf.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0