Söka jobb

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen och ska skriva.
Skulle ha skrivit igår när jag hade lämnat Sonny på dagis.
Men jag städade och grejjade här hemma. Sen var jag över till mamma en sväng innan de var dags att hämta honom på dagis.
 
Nu ligger han och sover middag, men ska strax väcka honom.
Dagen började 6:40 tror jag de var.
Då blev jag väckt av Sonny som säger "mamma bajs".
MM vad kul direkt på morgonen, eller inte.
 
Sen kollade vi lite på TV innan de var dags för frukost.
Efter frukost så gjorde vi oss iordning för att sedan gå till BVCpsykologen.
Efter de så gick vi ner till mamma en sväng.
Sen gick vi med upp på byn för att sedan gå hem och göra oss lite lunch.
Jag var ut på platsbanken för att söka jobb. Men finns de något då? Nä man ska ha körkort på alla jobb som ligger ute nu ju.
Suck.
 
Senare idag så har vi tvättstugan.
 
Sa så här till mamma tidigar, de ärtypiskt att de ska till och bli fint väder när skolorna ska till och börja igen.
Men kan säga så här jag tycker de är lite för varmt, svettas för minsta lilla nu.
Börjar bli lite drygt.
 
Men men nu ska jag ta och väcka Sonny.
Skriver mer senare.
 
Puss och kram syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0