Sonny lämnad på dagis.

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här och skriver igen.
Sonny är på dagis idag :)
Lämnade honom på dagis kl 9, vilket kändes konstigt.
Han har ju inte haft dagis sen i juni med undantag när jag har jobbat vilket har varit sammanlagt 5 dagar på dagis.
 
Iaf efter att jag hade lämnat honom gick jag upp till rektorn för dagis och lämnade intyg från BVC psykologen ang mer tid på dagis. En utökning på 10 timmar. Så han får gå 25 timmar i veckan. Alltså 5 timmar om dagen 5 dagar i veckan.
 
Efter att jag hade lämnat de så gick jag upp til min förra lärare och pratade med henne om skolan.
SÅ ska söka till våren igen. Och så skulle hon prata med rektorn om hur vi gör med kurserna jag har IG i.
 
Nu sitter jag hemma och ska snart över till mamma.
Och så funderar jag ut hur jag ska få camen att fungera på denna dator.
 
Men men de kan jag fundera ut senare :P
Skriver mer senare.
Ska över till mamma nu, sen hem innan jag hämtar Sonny.
Sen tvättstuga efter jag har hämtat honom på dagis.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0