Sonny på dagis

Hej på er där ute!
 
Nu sitter jag här med en kopp kaffe.
Sonny är på dagis.
Våran dag började 6.15 när Sonny bestämmde sig för att vakna men fick honom att komma och lägga sig bredvid mig en stund.
Så vi klev upp vid 6.45 ungefär. Satte på kaffe, vilket ja inte brukar dricka så tidigt på morgonen. Men var sugen på de idag.
SÅ de blev 2 koppar kaffe till frukost för min del.
Sonny han åt en tallrik med kräm.
Efter frukosten så diskade jag undan och dammsög lite snabbt så jag skulle slippa göra de efter jag hade lämnat Sonny.
Sen kollade vi lite på TV tillsammans innan de var dags att ge sig av mot dagis.
 
När jag kom hem så fick de bli lite frukost som bestod av 3 hårdbröd skivor med falukorv.
Så nu sitter jag här och skriver och halv kollar på The real housewives of Atlanta.
Shit vilka snobbiga människor de finns om man kollar på detta.
 
Så vad ska man göra resten av dagen innan de är dags att hämta Sonny på dagis.
Ingen aning faktiskt. Ska bara ta det lugnt.
Men jag skriver mer senare.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0