Torsdag- Morgon

God förmiddag på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen.
Blir ett kort inlägg.
Igår var Sonny uppe 5:20 vilket inte kändes så kul och samma tid var det idag också.
Fattar inte att två dagar först i måndags och tisidags nör vi skulle upp så tidigt, att de kan göra så pass att han vaknar den tiden nu på mornarna också.
 
Sonny börjar bli förkyld, de bara kom på honom igår.
Igår vara bara en sån här soft dag för oss.
Dammsög lite och var upp på byn en sväng.
 
Sen var jag på väg och somna efter Sonny hade fått lunch, men de gick ju inte då Henke var här.
Annars hände inte så mycket mer igår.
 
Idag blir de lugnt tror jag, beroende på väder.
Sen vid 15 tiden så drar jag vidare mot jobbet och Henke är snäll och ska vara barnvakt.
 
Puss och  kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0