Väntar väntar

Hej på er där ute!
 
Nu skriver jag igen.
Natten gick kanon bra trots att han inte fick någon välling när han skulle sova.
Han sov hela natten, med undantaget att han vaknade till och kom och la sig bredvid mig. Sen vaknade vi vid 7 tiden igen:)
 
Iaf jag brukar se fram emot fredags kvällar då det brukar vara skräckfilm på 5an kl 23:00.
Men igår så var det en kass film (scream). har sätt dom fler tals gånger med dom är inte bra  dom filmerna.
Så vad gjorde jag igår kväll då?
Ja jag satt vid datorn typ hela kvällen med undantaget att jag pratade med Lisa i telefon ett bra tag igår.
Sen var de bara TV:n.
Jag gick och la mig 23:30 och slocknade nästan på en gång.
Rätt skönt kan jag säga. Brukar inte komma i säng förens efter tolv ungefär.
 
Jo och när vi vaknade imorse så frågade inte ens Sonny efter välling vilket han brukar göra.
Men sa ju till honom flera gånger igår att vällingen var slut.
Sonny fick kolla på TV ett tag innan de var dags för frukost.
Hans favorit program var på TV när vi slog på den.
 
Efter en stund så ville han ha frukost, så vi gick och åt lite frukost.
Och just nu sitter vi i soffan båda två.
Sonny kollar på Händige Manny och jag sitter här och väntar på att Lisa ska höra av sig, då vi ska med ner på byn och efter de med hem till dom.
 
Så vi får se vad resten av dagen har att erbjuda, men tror att vi kommer umgås med Lisa och hennes barn hela dagen.
 
Skriver mer senare!
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0