Wordfeud och datorn

God kväll på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen.
Skulle ha skrivit tidigare. Var på väg att sätta mig och skriva två gånger men orkade inte helt enkelt.
Nu sitter jag med en kopp kaffe så här på kvällskvisten.
 
Jo, igår så gick vi över till mamma så jag fick låna telefonen och ringa telia. Så jag får tillbaka hemtelefon nu i veckan:) äntligen.
Sen efter de gick vi hem och väntade på att Carro och hennes barn skulle komma hit och hälsa på.
Så nu har jag fått gosat med en bebis. Så söt liten kille. Men Sonny gillade inte de speciellt mycket.
Sen fick Sonny hålla en gång och nöjd såg han ut och vara då.
 
Dom var här i ca 5 timmar, så Sonny och Basti fick leka av sig.
Men bråk blev de också.
Så blev de kaffe för mig och Carro och en massa prat:) gillas mycket.
Saknar dom redan. 
 
Sonny han var vaken hela dagen igår och de resulterade i att han var dötrött redan vid 18 tiden men höll honom vaken till 18:45 sen gav jag upp.
 
I 3 dagar har Sonny varit extremt gnällig, han har skrikit och grinat som bara den.
Spelar ingen roll vad man gör med han. Jag vet att han har en tand på väg, men vet inte vad som är fel mer.
Var på väg att brista igråt tidigare idag när han började.
Inte lätt att vara ensamstående i dessa situationer.
 
Och idag då.
Jo Sonny har varit på dagis. Så jag har inte gjort speciellt mycket.
Bara tagit de lugnt förutom att jag plockade lite på förmiddagen.
Annars ingenting.
Efter att jag hade hämtat Sonny så gick vi och handlade lite ochsen hem.
Lämnade grejjerna och sen vidare till mamma en sväng innan vi gick hem och lagade mat.
Och efter maten satte Sonny igång som övriga dagar, gnäll och skrik och grin.
 
När jag hade nattat honom så tog jag en dusch och nu sitter jag här.
Kollar på TV, sitter med datorn och telefon bredvid mig och spelar wordfeud:)
 
Men nu ska jag ta och kolla runt lite.
Skriver mer imorgon.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0