bra länge sen nu

Hej på er där ute!
 
Nu var de ett bra tag sen jag skrev sist.
Men jag har inte haft nån ork alls till de.
Har varit en hel del runt omkring.
Och jag tänker på vad som kommer hända för mig om ett tag:P
 
Så vad har vi haft för oss senaste tiden då?
Jo jag har iaf inte jobbat nå mer sen sist.
Och de har varit julafton.
 
Sov hos mamma från torsdagen tror jag de var fram tills juldagen.
och på juldagen fick Sonny magsjuka. Usch säger jag bara.
Men Sonny blev iaf glad över sina julklappar och jag med för den delen.
Av mig fick Sonny:
Cars filmen, Cars filt, Blixten bilen och hans kompis. Bilgarage med massa bilar, ficklampa och en hel del saker till.
Sen fick han även pistol och svärd av sin mormor och morfar och ännu mer saker från mina bröder.
 
Jag fick ett par nya vinterskor (dom skönaste vinterskorna jag har haft), en ljuslykta, ljus och ett hjärta, parfym, och valfritt motiv på tatto av henke, sköna strumpor. Ähh jag kommer inte ihåg allt jag fick.
God mat var de också.
 
Så mer då nja inte hänt så mycket mer runt jul faktistk.
Och idag händer inget speciellt heller.
Ska väl städa och upp till affären och handla så man kan baka lite så de finns imorrn när de är nyårsafton.
 
De här året har gått så fruktansvärt fort.
Förstår inte var tiden tar vägen nånstans.
Men jag tror 2013 kommer bli ett bra år iaf.
Jag vet att de kommer bli de och de året och jag kommer förädras 2013.
 
Iaf så blir de bara upp till affären idag då de är världens trökigaste väder ute.
De regnar i slutet av december.
Men iaf jag skriver mer senare.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0