December=)

Hej på er där ute!
 
Nu var de ett tag sen jag skrev igen.
Ja vad har vi gjort sen sist då?
Jag har varit till vårdcentralen igen, eftersom jag hade mens i ca 16 dagar och förlorade säkert mer än 1,5 dl under den tiden.
Fick massa tabletter som jag ska äta under dom dagar jag har mens för att reglera de.
 
Ja de händer väl inte så mycket förutom att jag har varit förkyld.
Igår så var jag till säter igen.
Vill inte skriva allt för mycket om de här kan vara tråkigt att höra om de här hela tiden.
Men de går åt rätt håll iaf.
 
Och nu har vi barn, jag och mina syskon fått höra från pappa att han inte älskar oss barn.
Så han är helt ute ur bilden för min del. De är inte min förlust.
Ja vad mer då, jo efter att jag skrev de på facebook, utan att nämna något namn så var de en person som skrev att jag hängde ut pappa på facebook.
Och denne skrev sen att vi var hjärntvättade.
Hmm.
 
Så nja de händer nog ganska mycket ändå för oss.
Nog om de, kan lägga min energi på nå bättre istället.
 
Så vad händer här näst då?
Inte en blekaste aning.
Måste leta julklappar osv. Har tre klara nu iaf.
 
I måndags fick jag uut och jobba=) Vilket köndes väldigt skönt.
Ska även jobba fredag lördag också.
Så imorrn blir de 16-21 och på lördag 7-14:30.
 
Ja vad mer då.
Inte så mycket mer faktiskt.
Så jag skriver mer senare eller nån annan dag.
 
Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0