Fredag:)

God dag på er där ute!
 
Nu sitter jag här igen.
Ja idag är de fredag och jag börjar jobba om 4 timmar.
Så tänkte jag skulle hämta Sonny lite tidigare runt 13:30.
Sonny ska vara med A idagoch imorrn då jag ska jobba dag.
 
Igår hade jag ingen bra dag.
Jga var trött och slut i huvudet och de kände ju Sonny av så han var värre än han brukar vara.
Och jag grinade åt minsta lilla igår eller ja en gång.
Innan jag drar till jobbet så ska jag flrbi vid mamma.
Och ja, jag ska hämta cykeln och cykla både idag och imorrn.
 
Bara och hoppas på att jag inte ramlar:P
 
Och snart ska jag väl försöka få i mig något att äta så jag slipper gå hungrig tills de är mat på jobbet.
Ja vad mer ska man skriva idag då??
Ingen aning, men jag skriver mer imorrn.
 
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta.
 
Puss och kram syns på stan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0