Hej hallå

Hej på er där ute!

Tänkte försöka få ihop ett inlägg idag. Men vet inte om jag kan det.
Händer inte så mycket här, men jag har gått ner 2 kg:)
Annars är det inte så mycket, trött på att inte göra något, men inte värlens lättaste att få jobb.

Sonny han är lika livlig som vanligt och sover inte hela nätter än, börjar bli lite jobbigt nr man inte får sova hela nätter, ända sättet att få sova hela nätter är att ha honom bredvid mig.
Och det är ju inte alltid kul kan jag säga, han tar mer plats i sängen än jag gör.

Har en massa funderingar i mitt huvud, men det skriver jag inte om förens jag har pratat med min mamma.

Nej avrundar detta inlägg så skriver jag ett inlägg senare.




Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0