Helg=)

Hej på er där ute!

Då sitter man här igen.
Sonny ligger och sover middag och jag lyssnar på Takida nu.
Innan Sonny fick sova så har vii varit ut på en promenad, eller promenad och promenad. Vi gick upp på byn och handlade lite.

Så nu hoppas jag på att jag vinner på V-75 ikväll.
Var även in på ica och skulle handla lite, men det sluta med att det blev mer än lite.
Köpte en till orkidé, älskar dom blommorna.
Sonny hitta även ett mjukis djur som han roffade åt sig, så han fick den.

Och självklart så är det hur fint väder som helst, men när Sonny har vaknat så ska vi laga lite mat och sen gå över till mamma/mormor en sväng.

Nej jag skriver mer senare.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0