Måndag=)

Hej på er där ute!

Just nu sitter jag uppe hos mamma, fast hon är inte hemma. Håller mina syskon sällskap eftersom mamma är till sjukhuset i Falun.
Så jag passar på att skriva lite.

Alex sov hos mig i natt så jag fick hjälp imorse när jag skulle ner i tvättstugan. Så jag slapp klä på Sonny och ta med han ner.
Igår så var jag även och hämtade min hund, så nu bor han hos mig igen.

Just nu är Sonny på dagis och jag har tvättstuga idag. Så jag ska ner i tvättstugan om ca 1 timme.
Ja vad händer mer idag då?
Jo jag ska laga mat uppe hos mamma så vi blir ca 6 eller 7 st som ska äta. Vet inte om Henrik klarar av att äta idag eftersom han ska pierca tungan idag:P.

Nej jag skriver mer senare.

Älskar min underbara son och hela min familj<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0