Mycket som händer

Hej på er där ute!

Här sitter jag och ska till och skriva lite.
Sitter som vanligt med en kopp kaffe.
Ja vad har hänt sen sist jag skrev.

Jo Henrik har tatuerat mig på benet nu, bild kommer längre ner i inlägget.
Sen har jag inte kunnat kommit iväg till gymmet något sen sist.

Nu vill jag göra klart min utbildning så jag får ute och jobba, har sökt sommar jobb på dagis, och jag ska ringa polen få se om man kan får ut och jobba som tim vikarie.
Och så ska jag söka sommar jobb på två äldreboenden här i smedjebacken.

Sonny är på dagis och jag har dammsugat här hemma, men vad ska man hitta på mer när Sonny är på dagis, blir så rastlös. Vill ut och gå men jag vill inte gå själv.
Så det man gör när Sonny är på dagis är att dricka kaffe och städa.
Kul de då.

Guud vilket betydelse löst inlägg de här är.

Aja nu kommer bilden på min tatuering.


Den är dock inte klar än, men det kommer bättre bild när den är klar.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0