Tisdag kväll

Hej på er där ute!!

Jag vet det var ett tag sen jag skrev sist.
Men min stationära dator har krashat*suck*, så jag fick låna min gamla laptop av mamma.

Ja vad är det för nytt som har hänt då. Jo hör och häpna, jag har börjat gymma. De blir tredje passet imorgon efter middag och jag ser redan fram emot det.
Ska köpa månadskort då, sen är de bara att köra på:).

Ja vad mer har hänt då, jo jag har lyckats vara envis när det gäller kvällsrutinen när det gäller nattningen. Så nu somnar Sonny helt själv.

Känns lite konstigt när man får mer tid över på kvällarna faktiskt. Men väldigt skönt.

Nej jag tror jag skriver mer imorgon.
Men nu vet ni att jag inte har dött iaf:)


Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3


Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0